קופירייטינג

מסרים במילים

אנחנו רגילים להעביר מסרים במילים, בכל תקשורת שלנו עם מי שסביבנו, או מי שבטלפון או בווטסאפ אנחנו מעבירים מסרים במילים. אבל מסרים אילו מועברים בדיבור חופשי ולא בכתיבה, שבה המילים מתנהגות אחרת. בנוסף, בתקשורת מילולית רגילה אנו רואים את פניו של בן שיחנו ויכולים להבין מהם האם הבין את המסר. יש לנו יכולת לומר את הרעיון שלנו שוב ושוב ובדרכים שונות ובכך להגביר את סיכויי ההתקבלות שלו אצל בן שיחנו.

תקשורת המילולית השיווקית

התקשורת המילולית השיווקית שתופיע באתר האינטרנט שלכם היא הזדמנות אחת וגם זה במקרה הטוב. הקורא לא תמיד סקרן לקרוא את המסרים שלכים ועליכם לעורר בו את הסקרנות הזו. לאחר מכן הוא קורא את התוכן בלי לעדכן אתכם האם הבין או לא, האם הסכים או לא. עליכם לכתוב את הרעיון בצורה ברורה, מדויקת ומשכנעת כל כך שבה תצליחו להעביר את הרעיון שלכם לרוב הקוראים ולשבנע אותם בכך באותה הזדמנות פז שהוענקה לכם.

תפקיד הקופירייטר

זהו בדיוק תפקידו של הקופירייטר. עליו לשלוט בשפה באופן מוחלט, השפה היא כלי העבודה שלו. עליו להכיר היטב את אופן השימוש הספרותי בשפה ואת הטכניקות לבנות סיפור מעניין ומשכנע. יכולות אלה מלטשות את הרעיון השיווקי שלכם ומחברות אותו לעולם הרגש של הקוראים. בנוסף, עליו להבין את התרבות ותפיסות העולם של קהל היעד ושל האדם באשר הוא. עליו להיות אינטלקטואל שמסוגל ללמוד עצמאית ולהבין לעומק את התחום שעליו הוא כותב. ודבר אחרון, על הקופירייטר לשלוט בטכניקות הטיעון והרטוריקה כדי לבנות רציונל עמוק ומשכנע.

קצת עלי :)

אני מגיע לתחום הקופי לאחר שנים בעולם הלשון והספרות כמורה בחטיבה עליונה לבגרויות במקצועות אלה, כיום אני מרצה לאורינות כתיבה. למדתי באוניברסיטה הפתוחה תואר ראשון במדעי הרוח בהדגשת ספרות בהצטיינות וכעת לומד תואר מוסמך מחקרי בספרות עברית באוניברסיטה העברית בירושלים. לימדתי רטוריקה והשתתפתי במועדון הדיבייט של האוניברסיטה הפתוחה. לכן אשמח מאוד לשרת אתכם בתחום הקופי והכתיבה השיווקית.

 

מדיה חברתית

מצא בעסק שלך את החלקים המסקרנים והמרתקים שישמרו אותך היטב בתודעת החברים והשותפים שלך

קמפיין פרסום

להשיק מוצר או שירות חדש או לרענן ולהציג שירות או מוצג מחדש צריך קמפיין פרסום שמבין היטב עם מי הוא מדבר ומה הוא רוצה

בדיוק להעביר אליו.

אסטרטגיה שיווקית

מחקר עמוק של מצב הענף העסקי והעסק שלך. נדע מהם החזקות והחולשות שלך ומהם ההזדמנויות והסיכונים בענף שלך ונגבש את אסטרטגיית המותג שלך.

כתיבת בלוג

אנשים עושים "מחקר גוגל" לפני שהם צורכים מוצר או שירות. אם אתה הסמכות המקצועית עבורם, הם עלולים לתגמל אותך על כך.

תוכן לאתרים

תוכן מקורי הוא ההבדל המהותי בין אתר רציני לאתר של העתק הדבק. האתר שלך הוא ההזדמנות לבטא את הרעיון העסקי שלך בבהירות. 

שם וסלוגן

השם והסלוגן הם הכותרת

הראשית שצריכה למשוך אל המותג. הקסם בהם הוא לומר

כמעט הכול בלי לאבד מהקלילות ומהספונטניות הטבעית...

אודות

אודות הוא קורות חיים בקטע ספונטני. לכן מומלץ לדבר בנימה אישית ספונטנית אבל לשמור על המקצועיות הנדרשת מקורות חיים

כתיבת נאום

להציג את הרעיונות שלך באופן מרתק ומעורר השראה

א - ה:  8:00 - 16:00

054-268-0014  |  054-285-0208

-

  • בית שמש

-

  • מחוז ירושלים

-

  • ישראל

  • LinkedIn Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Google Places Social Icon
  • Facebook

משרד פרסום דיגיטלי - caballero