top of page

קמפיין סוף, במחשבה תחילה

קופירייטינג

יש לכם את הרעיון בראש, אני רואה את זה עליכם

חסר לכם רק את החידוד הזה, להבין ברזולוציה גבוהה יותר: מה בדיוק הנקודה? במה היא שונה מתמונות דומות? איך לכל הרוחות להסביר אותה עכשיו לאנשים אחרים?

אז זהו, שמי עוז ואני איש המילים של Caballero

התפקיד שלי לעשות בדיוק את העבודה הזו עבורכם. לדייק יחד את הרעיון ולאחר מכן להציג אותו בצורה חדה וברורה כאילו זה הרעיון שתמיד חיכה שם. אתם בטח שואלים את עצמכם: "רגע אבל אני לא סגור הרעיון שלי, איך אפשר לנסח אותו?" אז זהו, שלנסח אותו ולהיות סגורים עליו זה כמעט אותו הדבר. 

או במילים אחרות, עם קצת יותר השראה ופאתוס: "היכולת לנסח היא היכולת להגות".בקיצור, תגיעו אליי עם בצק, נלוש אותו יחד, ניצור צורות וניסוחים מהממים ונקבל מוצרים חמים שמריחים שיגעון!

רק שעכשיו לא יגיעו אליי באמת עם בצק בעקבות הדימוי הזה:(

קופירייטינג טוב מורכב משלוש יכולות: יצירת שפה למותג שמתקשרת עם הלקוח שלו, בניית הסיפור של המותג, העמקה וחידוד התפיסה והחשיבה מאחורי המילים.

שלוש היכולות האלו נלמדות, יותר מכל מקום אחר, בתחום הספרות הקלאסית, כן, ככה, אשכרה. כבוגר B.A. אוניברסיטאי בספרות בהצטיינות אני ממש מרגיש שבלי ידע מעמיק בספרות אין הבנה מספקת בתהליכי אפיון שפה, סיפור ותפיסה. 

 

לכן, במקום ללמוד מנהל עסקים החלטתי להמשיך לתואר מוסמך מחקרי בספרות עברית באוניברסיטה העברית. את תחום השיווק למדתי בנוסף והוסמכתי על ידי גוגל.

 

עכשיו תורך לספר קצת על עצמך!

חתימה-עוז.png
IMG_2163_edited.jpg

מילים מהשטח

שלטי חוצות

פרופיל עסקי

Interactin.jpg

מיקרו
קופי

אתר אינטרנט

אתר.jpg

רשתות
חברתיות

קונספט
לסרטוני תדמית

כתיבת
תסריט

 ?'אכלת ת'ראש, מה התכלס

39970-[Converted].png

ניסוח אסטרטגיה ​

לדעת בדיוק מה המוצר, קהל היעד והבידול התחרותי שלכם, ונסיים בתוכנית שיווקית, או "איפה אתם הולכים להגיע ללקוחות שלכם".

 

שם וסלוגן

אתם רוצים שיהיה לכם שם טוב… כנראה ששם טוב יכול לעזור לזה. וגם סלוגן, כן, שלא יגיד מה אתם עושים אלא איך שאתם עושים את זה!

 

כרזות  

הסיבה שקופירייטר קם בבוקר היא כדי לכתוב משפט נוצץ שיעיף ללקוחות את המוח, יסובב להם את הראש כדי לקלוט מזה שם כתוב והכי חשוב -  יוציא אותם מהריכוז שהם נמצאים בו לעבר המוצר או השירות שזקוקים נואשות לתשומת לב. 

 

מיקרו קופי UX

המילים הזעירות האלה שגורמות למשתמש להבין מה רוצים מהחיים שלו ומקפיצות באופן פלא את אחוז ההמרה באתר או באיפליקציה שלכם. 

 

אתרי אינטרנט

אם לא בא לכם שהאתר שלכם ידבר כמו כולם ויעניין רק את מי שמכיר אתכם כבר מלפני זה וגם אם תחרטטו הוא בין כה מת עליכם - אז אתם צריכים שפה ייחודית ומשפטי אווירה מרעננים, ואפילו תוכן ממשי, יעני מאמרים שממש מתקשרים עם הלקוח, אבל לא עם שיט של קופי פאסט.

 

בלוג

אני לא כופר בידע המדהים שלכם בתחום, בחיים לא. אבל היי, גם המומחים הכי גדולים בעולם לוקחים עורך ספרותי ולשוני שמקשר בין הידע שלהם לקוראים שלהם. אז, אתם בהחלט יכולים לכתוב את אחד הבלוגים הכי מגניבים רק בגלל מי שאתם!

 

רשתות חברתיות

שום דבר לא הכין אותנו לרשתות החברתיות, אולי מלבד מדורת השבט העתיקה והרכילות העסיסיות שנתזה ממנה. הכי חשוב ברשת חברתית זה להגדיר מטרה ברורה: לייקים, חשיפה, פעילות, פניות, מיצוב או אפילו שיקוף של הפעילות בעסק.

 

עמודי נחיתה

עמוד נחיתה טוב הוא לא אתר אינטרנט. הוא לא יורה צרורות לכיוון ומקווה שמשהו יפגע. הוא מגדיר שירות או מוצר הכי ספציפי בעולם ויורה כדוא אחד בין העיניים, כזה שלא משאיר שום מקום לרופא או לחקירות משטרה:) 

 

כתיבת קורס דיגיטלי

נניח שאתם מוכשרים בתחום שלכם. לא, לא, אני לא מתכוון שלא, אני פשוט לא יודע. אבל יש לכם פרצוף של תותחים מפגיזנים. עכשיו אתם רוצים לעשות קורס דיגיטלי, זהו שזה לא מספיק. צריך לבנות תכנית מסודרת מבחינת ניסוח ומבחינה פדגוגית. כמנהל פדגוגי בעבר וכותב בהווה אני חתיכת כתובת. סתם, תרשמו לכם שם.  

 

תסריט

תכנית העבודה של מפיק הסרט או סרטון התדמית שלכם - היא התסריט. הוא הופך פריימים מעולים ואנשים יפים לסיפור מרגש. בלעדיו, חבל על הכסף שאתם משקיעים. כבוגר בית הספר של עידית שחורי עם הפקה של סרטים לעסקים וקמפיינים, אני יכול לעזור לכם.

 

פרזנטציה

אז אתם רוצים להציג את העסק למשקיעים, רוצים לתת הרצאה לפנים, כנס, זום, כאלה. לא מספיק תוכן טוב. יש מבנה שגורם לקהל להיות קשוב ודרוך, הופך אתם להרבה יותר ברורים והגיוניים והכי חשוב - גורם למשקיעים או למאזינים להיפתח אליכם. 

 

מסמכים רשמיים

רוצים לשלוח מכרז למשרדי ממשלה, לכתוב תכנית עבודה שנתית, לנסח פרופיל חברה עבור משיקיעים, כדאי לעבור עריכ לשונית ורעיונית כדי לחדד את המפשטים, לחתוך את חלקם, ובמה שנשאר להפוך את הסדר. פתאום המסמך מואר יותר.

 

מאמרים

עד שלא תכתבו מאמרי עומק בתחום שלכם, אתם עדיין לא תתפסו כמומחים מהשורה הראשונה שמקחקחים בגרון ומדברים עם המון פאסון. מה לעשות, זה ככה זה. אם יש לכם מה לומר ואתם צריכים מישהו שיעזור לכם לומר את זה, בוא נפטפט.

 

קמפיין

אחרון אחרון חביב חביב. אין דבר יותר כיף מלהרים קמפיין לשמיים. לגרום לו לטוס כמו חללית למרות שבכלל בניתם מטוס. קמפיין יכול להיות השקת מותג, מוצר, שירות, גיוס המונים, כנס - כל דבר שמטרתו ליצור בז רגעי שיש לו עוצמה נצחית. 

bottom of page