
טיפ שיווק יומי
360
בחרו את אסטרטגיית ההפצה שלכם
טיפ שיווק יומי \ עוז קבלה
איפה הלקוחות יכולים לרכוש את המוצר או השירות שלנו? השאלה הזו קשורה לסוג ההפצה שבחרנו לעסק:
הפצה בלעדית - הרשאת הפצה לגורם תיווך אחד בלבד. על מנת לשלוט באופן מלא על הצגת המוצר ויצירת ייחודיות.
הפצה בררנית - הצבת תנאים מסוימים שכל מי שיענה עליהם יוכל להפיץ. משמר רמה כלשהי של הצגת המוצר.
הפצה מרבית - ניסיון להגיע למקסימום נקודות הפצה. על מנת ליצור זמינות מקסימלית עבור הלקוח.
לרוב, סוג ההפצה משתנה בעיקר לפי רמת היוקרה של המוצר. אבל גם סוג הענף ואופי המותג יכולים להשפיע על כך.
הטיפ להיום,
בחרו את אסטרטגיית ההפצה שלכם.
בצעו מחקר מקדים לפני פגישה
טיפ שיווק יומי \ עוז קבלה
אתם לא רוצים להיות המורה שמבקש מתלמידה יתומה לבוא עם ההורים, בטח לא בסוף שנת הלימודים...
בני אדם לא אוהבים שמרגלים אחריהם, אבל הם נהנים כשמכירים אותם. ואם מכירים אותם לעומק - זה חוויה של ממש.
לכן לקראת פגישה עם לקוח, בצעו מחקר מקדים עליו ועל החברה שלו. זה ימנע מבוכה ולעיתים ממש יכבד אותו.
היום זה קל מאי פעם; ויקיפדיה, אתר האינטרנט, חשבון הפייסבוק, אינסטגרם - אנשים ממש מתחננים שתכירו אותם;)
חשוב עדיין לשים לב להבדל בין המרחב הציבורי לאישי. זה משתנה לפי התרבות, האופי והאווירה בחדר.
הטיפ להיום,
בצעו מחקר מקדים לפני פגישה.
הגדרת קהל על פי היחס לחדשנות
טיפ שיווק יומי / עוז קבלה
אחת הדרכים היותר מרתקות לטרגט קהל יעד היא באמצעות היחס לחדשנות בפילוח הבא:
החדשנים - אנשים שמחדשים בעצמם או נהנים לחוות ולהתנסות בשביל האתגר. מבחינתם, גם זה המוצר יכשל הם נהנו לנסות (כ-15%).
הרוב - מאמצים מוקדמים אחרי שלב ההתנסות של החדשנים. חציים, המאמצים המאוחרים, יחכו לשלב שאחרי המאמצים המוקדמים (כ-70%).
שמרנים - מאמצים אחרי שהסביבה השתנתה ואף אחד לא מת. יקנו רכב חשמלי שכבר כמעט לא יהיו תחנות דלק… (כ-15%).
אם המוצר או השירות שלכם חדשניים, טרגוט וחשיבה ממוקדת לרמת החדשנות יכולים לעשות את ההבדל עבור העסק שלכם.
הטיפ להיום,
שקלו הגדרת קהל על פי היחס לחדשנות.
אם אתם בעלי או בעלי עסק, או אם שיווק מעניין אתכם מכל סיבה שהיא
הקבוצה הזו נועדה עבורכם
כל בוקר בשעה 10:00 עולה טיפ חדש, הידע בקבוצה מקצועי, מעודכן ומשלב בין ידע תאורטי למעשי
מחכים לפגוש אותכם!