סדנת תוכנית שיווק שנתית
עוז קבלה
החל מ- 28.12.20 ימי שני | 19:00 - 21:30 | 18 שעות סה"כ
סילבוס
מפגש ראשון:
היכרות והצבת מטרות
נתחיל עם כוס קפה, כל משתתף יציג את עצמו ואת העסק שלו. לאחר שנרגיש שאנחנו מכירים נעבור למטרות שלנו מהעסק ולציפיות שלנו מהקורס. כך התוכנית השיווקית תתאים למטרה שלשמה הקמתם את העסק. והסדנה תתאים למטרה עבורה נרשמתם אליה:)
מפגש שני:
הבנת הענף העסקי
לפני שאנחנו מתעסקים בעסק שלנו, בואו נבין מה קורה בענף. איזה הזדמנויות הבשילו בו ומחכות לכם שתקטפו אותם. איזה פירות מסוכנים אסור לכם לאכול. נעבוד עם המודל של פורטר להגדרת האטרקטיביות והכוחות העסקיים הפועלים במרחב שלנו. בשיעור זה נדבר גם על אסטרטגיית האוקיינוס הכחול שתאפשר לכם ליצור סוג של ענף אישי…
מפגש שלישי:
הכרת העסק
נפשיל שרוולים ונעז להיחשף. מה החולשות של העסק שלנו? איך זה פוגע בו ובעיקר איך ניתן להתגבר על החולשות האלה? מה החוזקות של העסק שלנו? איך ניתן למנף אותם ליתרון עסקי ממשי עבור הלקוח? בלי ששמתם לב עברנו על ניתוח SWOT. מה שאנשים פחות מכירים זה כלי בשם TOWS שמאפשר לקבל החלטות חכמות בעקבות התוצאות שלנו.
מפגש רביעי:
אסטרטגיה
נעוף על עצמנו עם חזון מעורר השראה. עם משימה שתיתן לו היתכנות. נגדיר את מסגרת הערכים שאנחנו פועלים בתוכם. ניצור תוויי סיפורי לעסק ונקנח במטרות מעשיות עבור השנה קדימה עם מדדים ברורים שיאפשרו לנו להפסיק לרחף בחלל.
מפגש חמישי:
טקטיקה
יש לנו מטרות ברורות. כל שנשאר הוא להבין את ערוצי השיווק המרכזיים העומדים לרשותנו ואת משמעות כל ערוץ כזה מבחינת תקציב, עבודה, טווח ארוך. לבסוף נבנה משפך שיווקי ייחודי לנו בתמהיל הערוצים שבחנו לשווק בהם. לא נשכח לדבר על תסריט שיחה עבור הלידים שלכם.
מפגש שישי:
משימות
הכל יפה ומרהיב, אבל אנחנו כאן בשביל ביזנס. לכן צריך לפעול וליישם, אין ברירה. לכן אנחנו צריכים לסכם את כלל המשימות שלנו מיד אחרי התוכנית ובאופן שוטף. נכיר את אפשרויות היישום ומשמעותם. לא נצא לפני שנדע מי צריך לעשות מה, מתי ובאיזה אופן:)
לא יודע מה איתכם, אני מחכה לכם!
קצת על המרצה
-
Caballero שותף במשרד הפרסום
-
אסטרטג וקופירייטר
-
בוגר B.A. בהצטיינות מטעם האוניברסיטה הפתוחה
-
תלמיד מחקר באוניברסיטה העברית
-
מרצה לכתיבה ומיומנויות למידה
-
מוסמך לשיווק דיגיטלי מטעם גוגל
-
נשוי לשרה ואבא של מיכל, רחל ועילאי
-
חובב שירה ושיחות עומק