top of page

אל תטעו לחשוב: מותג מוכר ואהוב הוא אחד הנכסים היקרים

על פי סקר של נילסון , 59% מהצרכנים מעדיפים לקנות מוצרים חדשים ממותגים המוכרים להם.


כעסק קטן, ייתכן שאתה מתחרה מול מותגים גדולים עם לקוחות מתמידים ותקציבי שיווק בלתי מוגבלים. זו הסיבה שאתה צריך למצוא דרכים להתבלט - עם תהליך בניית מותג משלך.


העצה האהובה עלי לכל יזם היא לבנות מותג, לא רק עסק .זה מה שיעניק לכם צמיחה מסיבית ומעריצים למותג שלכם.

איך בונים מותג? מיתוג הוא הרבה יותר מסתם לוגו מגניב או פרסומת ממוקמת היטב.
מה זה מותג? במילים פשוטות, המותג שלך מוגדר על ידי התפיסה הכוללת של הלקוח על העסק שלך.

מייסד אמזון, ג'ף בזוס, אומר את זה אפילו טוב יותר:

"המותג שלך הוא מה שאנשים אחרים אומרים עליך כשאתה לא בחדר."


המותג שלך הוא המוניטין שלך!

בשוק של היום, מותג מצליח חייב להיות עקבי בתקשורת , על פני יישומים רבים:

  • סביבה (חלון ראווה או משרד)

  • הדפסות, שילוט, אריזה

  • אתר אינטרנט ופרסום באינטרנט

  • פרסום תוכן

  • מכירות ושירות לקוחות

  • פנימי (עובדים)

צריך לדעת את האמת לגבי בניית מותג: מיתוג לא קורה בן לילה... או אפילו בעוד כמה חודשים.

בניית מותג היא בהחלט תהליך ודורשת אסטרטגיה . עם זאת, המאמץ המתמשך יביא ליצירת קשרים ארוכי טווח עם הלקוחות שלך.

זה יכול להוביל לעלייה מתמדת של לידים ומכירות, הפניות מפה לאוזן והסברה עבור המוצרים או השירותים שלך.




בניית מותג היא תדמית חיובית + בולטות = הצלחה מותגית.

ניתן לחלק את המיתוג לשלושה שלבים ברמה גבוהה:

  1. אסטרטגיית מותג

  2. זהות מותג

  3. שיווק מותג

אסטרטגיית המותג תמפה כיצד אתה שונה, אמין, בלתי נשכח וחביב על הלקוח האידיאלי שלך. זה יעביר את המטרה שלך, ההבטחות שלך וכיצד אתה פותר בעיות עבור אנשים.


זהו הצעד הראשון שאתה צריך לעשות בעת יצירת מותג מהיסוד (בין אם אתה רק מתחיל או כבר מבוסס).

לא היית בונה בית בלי שרטוט או תוכניות, נכון? זה אותו דבר עם המותג שלך.

אתה יכול לחשוב על אסטרטגיית מותג כעל התוכנית לאופן שבו אתה רוצה שהעולם יראה את העסק שלך.

אסטרטגיית מותג יעילה ומקיפה צריכה לכלול את המרכיבים הבאים כחלק מהתהליך:

  • גילוי המותג

  • מחקר מתחרים

  • קהל יעד

  • קול מותג

  • מסר וסיפור מותג

זהות מותג היא הדרך שבה אתה מעביר זאת לציבור באמצעות אמצעים חזותיים תמונות סרטונים פוסטים קמפיינים,, אסטרטגיית המותג שלך תשפיע על האופן שבו אתה מציג את הזהות שלך ותתאים אותה למטרה שלך להשפעה גדולה.

יש ליישם את המרכיבים של זהות המותג שלך בכל הערוצים באופן עקבי. זו הדרך שבה העסק שלך הופך לזיהוי.

מרכיבי זהות:

  • לוגו

  • צבעים ופונטים

  • דגם טקסטורות ואייקונים

  • עיצוב אתר

  • תוכן והודעות

  • פִּרסוּם

  • הדפסה או אריזה

שיווק מותגים הוא הדרך שבה עסקים או ארגונים מדגישים ומביאים מודעות למוצרים או לשירותים על ידי חיבור המוצר לקהל הנכון באמצעות תקשורת אסטרטגית.

בשנת 2022, ההגברה של חשיפת המותג שלך יכולה להיעשות ביעילות באמצעות פעילויות שיווק דיגיטליות שונות:

  • חווית משתמש (כלומר האתר שלך)

  • SEO שיווק ותוכן

  • שיווק ברשתות חברתיות

  • שיווק דרך האימייל

  • פרסום בתשלום (PPC)

הערוצים אלה יחד הם היסוד להשגת מודעות וצמיחה למותג. נצלול לתוך כל אחד מהאלמנטים הללו בפירוט, מאוחר יותר!

האם אתה תוהה מאיפה להתחיל? צור אייתנו קשר

41 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page