top of page

איך ליצור שגרה ולהיצמד אליה?

עודכן: 16 בנוב׳ 2022

זהו, עוד רגע חוזרים לשגרה הילדים בבתי הספר ובגנים והחופש נגמר. בעוד שלפעמים אנו משיגים את ההרגלים בקלות, לפעמים אנו נתקלים במחסומים בלתי צפויים. רוצים ליצור הרגלים בריאים חדשים שנשארים? כדי להימנע מחסימות דרכים ולהשיג את המטרות שלנו בקלות, עלינו להקים שגרה חדשה ולעמוד בה, ככה תעשו את זה:

שרה קבלה

1. החליטו מה צריך להיות בשגרה שלך - האם אתם רוצם להתחיל להתאמן או להיות יותר זמן לבד? תיעדוף מה שחשוב לך לפני שמתחילים הוא המפתח!


2. הגדירו מטרות קטנות - חלקו כל מטרה גדולה ליעדים קטנים יותר. אמנם מטרה גדולה מרגשת יותר, אבל היא מה שמוביל לעתים קרובות לכישלון כשאנחנו לוקחים על עצמנו יותר מדי. אם המטרה הכללית שלך היא לאכול ארוחות בריאות יותר, התחל על ידי שינוי דבר אחד ביום, כל יום, כדי לבנות ביטחון. כאשר אתם משיגים את זה, ברך את עצמך!


3. היו עקביים בזמנים - אם אתה רוצה להגיע לטיול יומי, נסה זאת באותה שעה בכל יום. בצעו את המשימות שלכם בבוקר לפני אובדן מוטיבציה.


4. היו מוכנים - כשאתם מחליטים על שגרה חדשה, וודאו שיש לך את כל מה שאתה צריך לפני שאתם מתחילים; זה יקל על ההתחלה ללא מכשולים. לדוגמה, אם ההחלטה חדשה היא לנקות את הבית בכל חמישי בבוקר, ודאו שהשואב שלכם תקין ושיש לכם את כל חומרי הניקוי הדרושים.


5. עשו את זה בכיף - כניסה לשגרה חדשה ומטרות חדשות זה לא תמיד כיף, אבל יש דרכים לעשות את זה מהנה. מצאו חבר/ה שותף, שמעו מוסיקה טובה.


6. עקבו אחר ההתקדמות שלכם - צרו לוח חזותי שאתה יכול לסמן V בכל יום שאתה משלים את המשימה. רוב האנשים לא רוצים "לשבור את השרשרת" ולראות משימות חסרות בלוח שלהם.


7. תגמלו את עצמכם - לאחר שנפלתם לשגרה באופן עקבי, תגמלו את עצמכם במשהו מהנה. לדוגמה, אם המטרה שלכם הייתה להיכנס לשגרת עבודה מצליחה, תגמלו את עצמכם ביומן או כוס לקפה מושקעת.


מאחלת לכולנו שנה פורייה ומוצלחת עם ההרגלים הכי מהנים ואפקטיביים עבורנו!


248 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page