אז קודם כל, אני לא חושב שיש משהו שכל עסק צריך. אולי חוץ מלהרוויח כסף, שגם עם זה אפשר להתווכח.
אז אשאל אחרת, האם לאתר אינטרנט יש משמעות ויתרון עבור רוב העסקים?
התשובה היא כן, אפילו ממש כן. לא רק אתר שנועד למכירות נדרש לעסק אלא גם, ולא פחות, אתר תדמית.
התפקיד של אתר תדמית הוא לאפשר לאנשים לרכל עליכם בצורה נינוחה כשאתם יודעים שעשיתם את הרושם הנכון.
אתם פוגשים מישהו שיכול לעבוד אתכם, לא משנה אם הוא לקוח, ספק, שיתוף פעולה וכך הלאה. הוא רוצה לדעת עוד עליכם ולא נעים לו לשאול כל דבר, זה די הגיוני. צריך לאפשר לו לרכל בצורה נינוחה.
משל למה הדבר דומה? לחנויות המסריחות של פעם, ויש כאלה גם היום. אני מתכוון לחנויות האלה שלא כותבות מחיר. איזה סיוט, יואו.
סליחה, כמה זה עולה? וזה כמה? וכמה זה עולה? פאאאקק, חוויית לקוח איומה. הקטע הוא שמי שנודניק הוא לא הלקוח אלא העסק עצמו.
איך אני כלקוח יכול לאמוד את הרכישה בלי מחיר? יש כאן הנחה סמויה ואיומה: המחיר לא רלוונטי, אתה רוצה? תשלם כמה שאגיד לך ותשתוק.
אז שם החוק התערב, לא שזה כזה עזר אבל עדיין ברוב החנויות יש מחיר על כל פריט. גם באתר, תנו ללקוח את האפשרות לרכל וללמוד עליכם.
אתם לא חייבים לציין מחיר באתר, זה כמובן רצוי אם אתם מוכרים משהו סטנדרטי וקבוע. אבל גם להציג תיק עבודות, אודות הצוות וסל השירותים שלכם זה לא מעט שכל עבור מי שעובד אתכם.
אז שוב, אתם צריכים אתר אינטרנט וצריכים לשלוח אותו לכל מי שרק מתחיל שיחה אתכם, זה יעזור לו ולכם מאוד.
שימו לב כמובן שהאתר אכן מייצג אתכם כפי שאתם חושבים שנכון להציג אתכם, שימו לב לעדכן אותו בהתאם ולהראות שאכפת לכם.
צ'ופר אחרון, אתר אינטרנט שאנשים רלוונטיים נכנסים אליו יכול לאפשר לכם ליצור קמפיין רימרקטינג שמבוסס על מי שנכנס לאתר, שזה פשוט אדיר.
אז, איך אפשר בלי קצת למכור, קודם כל מוזמנים להיכנס לאתר שלנו ולרכל, מצרף קישור בתגובה הראשונה. לבסוף, אם אתם רוצים אתר שמייצג אתכם כראוי או לשפר את האתר, שלחו איזה הודעה או משהו.
Comments