את נכנסת לחנות כדי לקנות שואב אבק. בלי שהמוכר ישים לב את מצלמת את הדגם שהוא המליץ עליו קוראת חוות דעת, רואה איזה סרטון הסבר ופוזלת למחירים במקומות אחרים.
חברות וארגונים שידעו לזהות את המיקרו רגע הזה שבו את מחפשת ובעיקר באיזה מילים תעשי את זה וידעו מה לומר לך ברגע הזה כדי שתרכשי את המוצר שלהם יצליחו הרבה יותר מחברות שרק יפרסמו את המוצר.
בכלל, חשיבת מיקרו רגעים נוגעת לכל השיווק הדיגיטלי. היא מזהה האם אנחנו בשלב של ברור מקדים, הבנת השוק או רכישה בפועל ומתאימה את התוכן לסיטואציה הספציפית בה אנחנו נמצאים ברגע צריכת התוכן.
הוא הפסיד במשחק, תגיד לו שעוד שוט יגרום לו לשכוח מזה לחלוטין…
הדרך הטובה והיעילה ביותר לשיפור האפקטיביות של שיווק מיקרו רגעים היא התחקות מעשית אחרי מסע הלקוח ולאחר מכן זיהוי צמתים חשובים, אפיון וניתוח שלהם לדיוק האפקט הרצוי.
אם בעבר היינו חושבים על המוצר כמשהו אמורפי עם הרעיון והמסר הכלליים שלו, עכשיו נשאל: "לקוח שרק נכנס לשוק או לענף שלנו, מה נרצה שהוא ידע?" או "לקוח שמתלבט אם לרכוש יבואן רשמי או יבוא מקביל, איך נשכנע אותו ליבוא המועדף עלינו?"
Comments