top of page

מהי לכידות שיווקית ומהם היתרונות שלה

אנחנו בעולם של התמחות, ואפילו התמחות בתוך התמחות. אם בעבר היה רופא שריפא הכל, היום לכל תא בגוף יש רופא מומחה. היתרון של ההתמחות הוא עצום, מומחיות ומקצועיות ספציפית מאוד, אין ספק.

ואכן, אם יש לכם חברה גדולה ואתם מעוניינים לשלם עשרות אלפי שקלים בחודש לשיווק ופרסום, לכו למשרד פרסום ענק שבו כל פריט יושקע ויוקפד עבורכם בצורה יוצאת מהכלל.


אם אתם רוצים ללכת על תקציב שיווק שייצר רווח עבור העסק שלכם, כנראה שלא תשלמו כל כך הרבה על שיווק. לשם כך תפנו לקופירייטר שיבנה עבורכם את אסטרטגיית המותג, למעצבת שתעצב לוגו וניירת, למתכנת שיבנה אתר, למעצבת שתעצב את האתר, לקופירייטר שיכתוב לאתר, לחברת קידום אורגני ולפי הצורך גם לחברת קידום ממומן.


עזבו רגע את הטרטור בלהשיג אנשי מקצוע טובים בכל נישה, תחשבו מה קורה למותג שעבר כל כך הרבה ידיים וסגנונות שונים. בלתי אפשרי כמעט באופן הזה לקבל אחידות שיווקית.


למה אחידות שיווקית היא דבר חשוב כל כך לעסק שלך?


התשובה קשורה בהבנת מהות השיווק ובניית המותג. המטרה של השיווק היא בניית מותג בתוך התודעה של הלקוחות הפוטנציאליים. אחידות מלאה יוצרת זיהוי חד ומהיר שלכם מבחינה ויזואלית ומבחינת התוכן והסגנון. זיהוי כזה יוצר חדירה אפקטיבית לתודעה של הלקוח, שזה בדיוק מה שאתם הרי רוצים לעשות. תחשבו על אדם עם תסרוקת מוזרה וקבועה, מה הסיכוי שתזהו אותו בפעם השנייה שתראו אותו בתחנת האוטובוס?! האם תזכרו אותו יותר מחבר שלו שעושה כל פעם תסרוקת אחרת?! זה בדיוק אחידות שיווקית.


יתרון נוסף בבניית מותג מלא במקום אחד הוא העלויות. די ברור והגיוני שאם אתם עושים הכול במקום אחד העלות עבורכם תרד משמעותית מאשר להתפזר בין אנשי מקצוע שונים. בנוסף, כפי שכבר ציינתי, אתם חוסכים מעצמכם את הצורך להתעסק כל היום עם אנשים שונים ולנסות לתאם ולחבר איכשהו ביניהם.


אז מה כן הבעיה עם מיתוג מלא במקום אחד? כאן אני חוזר לנקודה שבה התחלתי - מקצועיות. אנשים שעושים הכל לרוב פחות מקצועיים ממי שעושה רק דבר אחד. אבל במקרה שלנו אחידות היא היתרון המקצועי הגדול והחשוב ביותר. בלי קשר, אתם אכן חייבים לוודא שהאנשים שאתם לוקחים הם בעלי הכשרה ונסייון בתחומם והכי חשוב, שאתם אוהבים ומעריכים את העבודות שהם יוצרים עבור הלקוחות שלהם.


לסיכום, אם יש לכם תקציבי עתק לשיווק, לכו על משרד פרסום גדול או שתעסיקו אנשי מקצוע ותפתחו משרד כזה בעצמכם. אם אתם עסק קטן או בינוני שרוצה להשקיע בשיווק ולבנות את עצמו כמותג, לכו למקום שבונה עבורכם הכל וכך תקבלו אחידות שיווקית עם שקט ועלויות נמוכות בהרבה.

52 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page