top of page

פיתוח זהות למותג שלך

עודכן: 13 ביולי 2020

רובנו מזהים מותגים לפי סמלי הלוגו שלהם, או אפילו צבעי המותג שלהם.
המשמעות היא שמותגים אלה פיתחו בהצלחה רבה את זהות המותג שלהם על ידי צבעים צורות וערכים המבדלים אותם מהמתחרים.

איך אתם מפתחים זהות למותג שלכם?


תחילה, עליכם לבצע ביקורת מותג לעצמך כדי להבין היכן המותג שלכם עומד בשוק ובין המתחרים שלכם.
זה ייתן לך תובנות חדשות כיצד להמשיך.
בהתאם למיתוג שהחלתם עליו בצבע, צורה טקסט - עליכם לפרסם ולהבליט כמה שיותר את המותג שלך בדרכים ובפלטפורמות המותאמות בדיוק לעסק שלך.
זהות עסקית חייבת להיות שונה מכל האחרים בשוק, אתה צריך זהות מותג ייחודית.
זהו המרכיב החשוב ביותר לתדמית העסק שלך.
מיתוג רב עוצמה תלוי לא רק באלמנטים הגלויים כמו לוגו, פוסטרים, אתר אינטרנט או חומר מיתוג אחר - הוא תלוי קודם כל על רעיון המותג שלך, על ההשפעה הרגשית שהתקשורת מעבירה לקהל היעד שלך.
צרכנים רוצים לקנות ממותגים שיש להם מסר שהם יכולים להאמין בו לסמוך עליו ולקבל ממנו תחושת ביטחון.
ree
זהות המותג שלך היא איך אנשים מזהים את המותג שלך.

זו הסיבה שחשוב מאוד לבנות מיתוג המשקף את הערכים שלך ובנוי על ההיתרונות והחוזקות.

זהות מותג חזקה ויצירתית צריכה להיות חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית המותג שלך.


לייעוץ בנושא זהות המותג שלך צרו קשר: 054-268-0014 | sarakaballa@gmail.com

 
 
 

פוסטים אחרונים

הצג הכול
סקר תעסוקה – עיריית בית שמש

כמעצבת גרפית, אני מאמינה שעיצוב טוב לא מסתכם ביופי – אלא ביכולת להניע אנשים לפעולה. בפרויקט זה התבקשתי לעצב קמפיין לסקר תעסוקה עירוני...

 
 
 

תגובות


bottom of page