רובנו מזהים מותגים לפי סמלי הלוגו שלהם, או אפילו צבעי המותג שלהם.
המשמעות היא שמותגים אלה פיתחו בהצלחה רבה את זהות המותג שלהם על ידי צבעים צורות וערכים המבדלים אותם מהמתחרים.
איך אתם מפתחים זהות למותג שלכם?
תחילה, עליכם לבצע ביקורת מותג לעצמך כדי להבין היכן המותג שלכם עומד בשוק ובין המתחרים שלכם.
זה ייתן לך תובנות חדשות כיצד להמשיך.
בהתאם למיתוג שהחלתם עליו בצבע, צורה טקסט - עליכם לפרסם ולהבליט כמה שיותר את המותג שלך בדרכים ובפלטפורמות המותאמות בדיוק לעסק שלך.
זהות עסקית חייבת להיות שונה מכל האחרים בשוק, אתה צריך זהות מותג ייחודית.
זהו המרכיב החשוב ביותר לתדמית העסק שלך.
מיתוג רב עוצמה תלוי לא רק באלמנטים הגלויים כמו לוגו, פוסטרים, אתר אינטרנט או חומר מיתוג אחר - הוא תלוי קודם כל על רעיון המותג שלך, על ההשפעה הרגשית שהתקשורת מעבירה לקהל היעד שלך.
צרכנים רוצים לקנות ממותגים שיש להם מסר שהם יכולים להאמין בו לסמוך עליו ולקבל ממנו תחושת ביטחון.
זהות המותג שלך היא איך אנשים מזהים את המותג שלך.
זו הסיבה שחשוב מאוד לבנות מיתוג המשקף את הערכים שלך ובנוי על ההיתרונות והחוזקות.
זהות מותג חזקה ויצירתית צריכה להיות חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית המותג שלך.
לייעוץ בנושא זהות המותג שלך צרו קשר: 054-268-0014 | sarakaballa@gmail.com
Comments